Τα
μηνύματα που αφορούν την επισκεψιμότητα είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Από την
πρώτη στιγμή το Χριστουγεννιάτικο αυτό πάρκο αγκαλιάστηκε από όλους τους
πολίτες και με εντυπωσιακό τρόπο από την εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα
από κάθε γωνιά της χώρας μας.
Χάρη στην
στήριξη και την αγάπη των εκπαιδευτικών και των μαθητών, ο «Μύλος των Ξωτικών»
κατάφερε από τα πρώτα τρία χρόνια λειτουργίας να καθιερωθεί στην συνείδηση των
πολιτών ως η μεγαλύτερη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της Ελλάδας.
Πλέον το
ένα ρεκόρ διαδέχεται το άλλο αφού έσπασε ήδη το περσινό εντυπωσιακό ρεκόρ των
προγραμματισμένων ραντεβού.
Έχουν
επισκεφτεί ήδη και έχουν κλείσει ραντεβού προγραμματισμένης επίσκεψης στον
«Μύλο των Ξωτικών» 294 σχολεία από 34 νομούς της χώρας με συνολικά 43.205
μαθητές !
Οι
περιοχές των παραπάνω σχολείων είναι από Αιτωλοακαρνανία, Άνδρο, Αρκαδία, Άρτα,
Αττική, Αχαΐα, Βοιωτία, Γρεβενά, Έβρο, Εύβοια, Ευρυτανία, Ημαθία, Θεσπρωτία,
Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Καρδίτσα, Καστοριά, Κέρκυρα, Κιλκίς, Κοζάνη, Λάρισα,
Λευκάδα, Μαγνησία, Μεσσηνία, Πέλλα, Πιερία, Πρέβεζα, Σέρρες, Τρίκαλα, Φθιώτιδα,
Φλώρινα, Φωκίδα, Χαλκιδική, Χίο.
Διατηρώντας
σταθερή την φιλοσοφία της δωρεάν εισόδου, των δεκάδων παροχών και προσφορών,
της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας, ο Δήμος Τρικκαίων και η e-Trikala Α.Ε.
φέτος παρουσιάζουν στα παιδιά ένα μοναδικό ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα
δράσεων.
Αυτή την εβδομάδα πραγματοποιούνται συνεχείς
συσκέψεις από τους υπεύθυνους της διοργάνωσης
για την ρύθμιση λεπτομερειών και ζητημάτων που προκύπτουν από την
τεράστια προσέλευση των οργανωμένων εκδρομών.
Για την καλύτερη οργάνωση λειτουργίας του πάρκου
παρακαλούνται ΟΛΟΙ οι υπεύθυνοι των οργανωμένων εκδρομών να επικοινωνούν στο
24310 38890 ή 24310 74442 για τον προγραμματισμό της επίσκεψης.
Η
Οργανωτική Επιτροπή του «Μύλου των Ξωτικών» ευχαριστεί θερμά την εκπαιδευτική
κοινότητα και τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων για την εμπιστοσύνη τους και
υπόσχεται κάθε δυνατή προσπάθεια για ένα ασφαλές και ευχάριστο «ταξίδι» στο
Χριστουγεννιάτικο παραμύθι των Τρικάλων.
No comments:
Post a Comment