Wednesday, October 28, 2015

Παρουσίαση βιβλίου «Σκόρπιες Σκέψεις» της Έλενας Λαμπριανού

Πρόσκληση 
Με χαρά, με απέραντη χαρά και συγκίνηση ψυχής, ενημερώνω φίλους, γνωστούς και γενικά ενδιαφερομένους ότι κυκλοφορεί το πρώτο μου βιβλίο υπό τον τίτλο «Σκόρπιες Σκέψεις». 
Συμπεριλαμβάνει μικρά αυτοτελή κείμενα μου, έκφραση και σκέψεις της ψυχής θα έλεγα!
Η τιμή του βιβλίου είναι 10€ και τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς. 
Το βιβλίο διατίθεται παγκύπρια απο τα βιβλιοπωλεία ΠΑΡΓΑ και στο βιβλιοπωλείο ΣΟΛΩΝΕΙΟ Λευκωσία. Στην Πάφο επίσης στο βιβλιοπωλείο ΚΥΡΙΑΚΟΥ. 
Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε να βρείτε το βιβλίο μου μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο τηλέφωνο 99 857 160. Ευχαριστώ όλους τους φίλους που στηρίζουν αυτή την προσπάθεια! 
Η παρουσίαση του βιβλίου μου θα γίνει στο βιβλιοπωλείο ΣΟΛΩΝΕΙΟΝ 
την Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου και ώρα 18:30 μ.μ.
Η παρουσία σας θα μου δώσει ιδιαίτερη χαρά. 
Έλενα Λαμπριανού

No comments: