Tuesday, July 13, 2010

Φιλιώ Τερζή

Η τραγουδίστρια και ηθοποιός Φιλιώ Τερζή είναι ένας νέος χαρισματικός άνθρωπος γεμάτη ευαισθησίες και όμορφα συναισθήματα για τους γύρω της. 
Η ωραία Φιλιώ, με τη γλυκιά φωνή γεννήθηκε στην όμορφη Θεσσαλονίκη, από όπου ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα στο πεντάγραμμο.
Πέρα από τις σπουδές της στο North College του Τμήματος Οικονομίας – Διοίκησης και Marketing , έκανε μουσικές σπουδές στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης.
Πολυσύνθετο ταλέντο η Φιλιώ, παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής, ποίησης, ορθοφωνίας, φωνητικής-θεατρικού τραγουδιού και χορού.
Η έντονη και πλούσια καλλιτεχνική παρουσία της, στο μουσικό στερέωμα με συναυλίες και άλλες παρουσίες, συμπληρώνεται και στο θέατρο.
Στο φεστιβάλ “Eurofest - Σκόπια ” το 2003, απέσπασε το βραβείο σκηνικής παρουσίας.
Στο φεστιβάλ “Ohrid fest – Οχρίδα” το 2005 πήρε το βραβείο σκηνικής παρουσίας.
Καλές μουσικές σπουδές, μαθήματα υποκριτικής, επιτυχίες και διακρίσεις.
Για τη μεγάλη της αγάπη το τραγούδι, η Φιλιώ λέει χαρακτηριστικά: Το Γυφτάκι, του Σταμάτη Κραουνάκη και της Λίνας Νικολακοπούλου, γραμμένο για το δίσκο “Μαμά γερνάω” της Τάνιας Τσανακλίδου το 1988. Ένα τραγούδι που με συντροφεύει απ’ την προεφηβική μου ηλικία… Και συνεχώς μου τριβελίζει το νου… Στις συναυλίες μας με τον G, (τον maestro μου, Γιώργος Λυριστής) αποφασίσαμε να το “πειράξουμε”. Εδώ το βλέπετε, απ’ τη συναυλία μας στη μουσική σκηνή “8 δυτικά”, τον Δεκέμβριο του 2009. 
«Κι εσύ μια μέρα που δεν με είδες και τί θα γίνει και που με είδες, ζωή δεν λέγεται». Κάθε φορά που το τραγουδάω στη σκηνή, ανακαλύπτω νέες εικόνες, που μου δημιουργούν πρωτόγνωρα συναισθήματα και έναν πόνο… Σαν να λέω τα λόγια για πρώτη φορά. Κάθε φορά που το μεταφέρω στον κόσμο, νιώθω κομμένες ανάσες να με ακολουθούν σε κάθε μου 
ήχο. Δείτε την ιστοσελίδα της : Φιλιώ Τερζή
 
Ακούστε το τραγούδι Γυφτάκι σε ζωντανή εκτέλεση.

Ακούστε το τραγούδι "Καίγομαι" σε ζωντανή εκτέλεση.

Ακούστε το τραγούδι "Μήδεια" σε ζωντανή εκτέλεση.
Ακούστε το τραγούδι "Τα παιδιά της γειτονιάς σου" σε ζωντανή εκτέλεση.

4 comments:

jf said...

Συγγένεια με τον Πασχάλη? [μου είναι πολύ συμπαθής...]

Μ said...

Όντως χαρισματική, είχα βρει πριν από λίγο καιρό βιντεάκια της στο youtube. Καλό είναι να αναφερόμαστε και σε νέους αξιόλογους καλλιτέχνες.
Καλή σου μέρα Φοίβο!!!!

Αστρο - Συμμορίτες said...

Χίλια μπράβο για την παρουσίαση της Φιλιώς Τερζή. Εξαιρετική φωνή.
Αν την έβλεπε θα υποκλίνονταν.
Τις ζεστές καλημέρες μας.

Filio Terzi said...

Καλέ μου Φοίβο,
δεν έχω λόγια. Ειλικρινά.
Είναι πραγματικά υπέροχο το αφιέρωμα που μου έκανες.
Και ο τρόπος που παρουσιάζεις τη δουλειά μου.
Σ' ευχαριστώ από καρδιάς.
Άργησα να συνδεθώ, για να δω την ομορφιά που μου ετοίμασες,
αλλά είμαι βέβαιη πως καταλαβαίνεις,
ότι τα δημιουργικά μου τρεχάματα, δε μου αφήνουν αρκετό ελεύθερο χρόνο.
Τα συγκεκριμένα κομμάτια που επέλεξες, τα αγαπώ ιδιαιτέρως και πρέπει να πω, πως όταν τα πρωτοείδε η δασκάλα μου (η Κυρία Αίγλη Χαβά - Βάγια) στο youtube, ένιωσε πολύ περήφανη για τη μαθήτριά της. Κάτι που, όπως καταλαβαίνεις, είναι "τεράστια" υπόθεση για μένα. Όπως άλλωστε και τα σχόλια που διαβάζω εδώ. Ευχαριστώ από καρδιάς και τους φίλους "JamanFou, Μαργαρίτα, Αστρο - Συμμορίτες".
Είναι πολύ σπουδαίο για μένα, να συναντώ (έστω και διαδικτυακά) ανθρώπους που αναγνωρίζουν και στηρίζουν το έργο μου. Και ειλικρινά χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι ένας εκλεκτός φίλος.
Ελπίζω και εύχομαι να ανταμώσουμε κάποια στιγμή, ώστε να σου τραγουδήσω δια ζώσης.
Καλή σου συνέχεια σε ότι κάνεις,
και πάλι σ' ευχαριστώ, φιλιά, Φιλιώ.

Υ.Γ. Αφιερωμένο:
http://www.youtube.com/watch?v=5TtLIlXyYMY