Friday, March 1, 2019

Έχω λόγο, Χριστίνας Κυριακίδου


Η εβδομάδα που έρχεται θα με βρει στην ιδιαίτερη πατρίδα μου την Καβάλα που τόσο αγαπώ. Αυτή τη φορά «Έχω λόγο» συγκεκριμένο. Η Χριστίνα Κυριακίδου έπλεξε το εγκώμιο στη γυναίκεια φύση και τη δύναμη που κρύβουμε όλες μας αρκεί να το δούμε, μέσα από ένα βιβλίο, το δικό της πρώτο βιβλίο. 

Ένας σύντομος, δυνατός, εσωτερικός μονόλογος αποτυπωμένος με τη συγγραφική της πένα θα αποτελέσει τροφή για σκέψη και συζήτηση σε ένα ταξίδι που αποδεικνύει πως σημασία δεν έχει τόσο ο προορισμός όσο η προσπάθεια. Δικοί μου συνοδοιπόροι, στην ανάπτυξη και προσέγγιση των νοημάτων του βιβλίο της Χριστίνας, ο τέως δήμαρχος Καβάλας και εξαίρετος δικηγόρος Κ.Κωστής Σιμιτσής και η έγκριτη δημοσιογράφος Κ.Katerina Kakili. Το τραπέζι της συζήτησης θα συντονίσει η επι χρόνια προσωπική μου φίλη, δικηγόρος και πρόεδρος του Λυκείου Ελληνίδων Καβάλας Marina Filippidou που απλόχερα μας άνοιξε την αγκαλιά του κτιρίου κόσμημα και σύμβολο πολιτισμού της πόλης μας.

Το Σάββατο, 2 Μαρτίου, στις επτά είστε όλοι ευπρόσδεκτοι να γνωρίσετε τη Χριστίνα και τη Νόρα. Χριστίνα και Νόρα σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, η πόλη μας έχει ανάγκη από τονωτικές ενέσεις και η ζωή μας από παραδείγματα.

No comments: