Tuesday, September 2, 2014

Κάποια πράγματα στη ζωή μας...

Γράφει η Μέριλ Στριπ:

«Δεν έχω υπομονή για κάποια πράγματα, όχι επειδή είμαι αλαζονική, αλλά επειδή έχω φτάσει σε ένα σημείο της ζωής μου όπου δεν μπορώ να χάνω χρόνο με ότι με δυσαρεστεί, ή με πληγώνει. Δεν έχω υπομονή για τον κυνισμό, για την υπερβολική κριτική και τις απαιτήσεις οποιασδήποτε φύσης.

Δεν έχω πια τη διάθεση να αρέσω σε όσους δεν αρέσω, να αγαπάω αυτούς που δεν με αγαπάνε και να χαμογελάω σε αυτούς που δεν μου χαμογελάνε. Δεν μπορώ να χαλαλίσω ούτε λεπτό σε αυτούς που λένε ψέματα, ή θέλουν να με χειραγωγήσουν.

Αποφάσισα ότι δεν θέλω να συνυπάρχω με οποιονδήποτε προσποιείται, υποκρίνεται, είναι ανειλικρινής ή με κολακεύει. Δεν μπορώ να ανεχθώ ούτε την επιλεκτική γνώση, ούτε την ακαδημαϊκή αλαζονεία. Δεν με ενδιαφέρει ούτε το κουτσομπολιό.

Αντιπαθώ τις αντιπαραθέσεις και τις συγκρίσεις. Πιστεύω στον κόσμο των αντιθέτων και γι αυτό αποφεύγω ανθρώπους με δύσκαμπτες και άτεγκτες προσωπικότητες. Στη φιλία απεχθάνομαι την έλλειψη αφοσίωσης και την προδοσία. Δεν τα πάω καλά με όσους δεν ξέρουν να πουν μια καλή κουβέντα, ή μια λέξη ενθάρρυνσης. Βαριέμαι τις υπερβολές και δεν μπορώ να αποδεχθώ αυτούς που δεν αγαπάνε τα ζώα.

Και πάνω από όλα δεν έχω υπομονή για όποιον δεν αξίζει την υπομονή μου».
Μέριλ Στριπ

"I do not have patience for some things, not because I have to become arrogant, but simply because I reached a point in my life where I do not want to waste more time with that displeases me or hurt. I have no patience for cynicism, reviews excess and demands of any nature. 

Reset the will to please who does not like, to love who does not love me and smile for those who do not want to smile. no longer dedicate a minute who lies or want to manipulate. decided not live more with the pretense, hypocrisy, dishonesty and cheap praise. 

I fail to tolerate selective scholarship and academic arrogance. I do not adjust more with the neighborhood or gossips. not stand conflict and comparisons. I believe in a world of opposites and therefore avoid people rigid and inflexible character in friendship. I dislike the lack of loyalty and betrayal. well I do not get anything you do not know who to praise or encourage. exaggerations bored and I have difficulty accepting who do not like animals. 

And on top of everything and I have no patience for anyone who does not deserve my patience "
Meryl Streep

No comments: