Saturday, April 6, 2019

Η τέχνη είναι η δύναμη μου, Κώστας Παπαγεωργόπουλος

16η Ατομική Έκθεση ζωγραφικής του Κώστα Παπαγεωργόπουλου
Στους πίνακες του προσπαθεί, να αποτυπώσει το στιγμιαίο συναίσθημα της καθημερινότητας μέσα από την αφαιρετική πλευρά της ζωής.
Τέχνη εστί ηρεμία της ψυχής. Είναι τα όνειρα και η πραγματικότητά μου.
Μέσω της τέχνης μου, ελπίζω πως θα αφήσω και εγώ το στίγμα μου στον κόσμο, όσο μεγάλο ή μικρό κι αν είναι.
Η ζωγραφική μου χαρακτηρίζεται έντονα από το χρώμα και την αφαιρετικότητα των ορίων σε ρεαλιστικές εικόνες.
Από μικρό παιδί είχα μεγάλη φαντασία. Ταξίδευα σε κόσμους μαγικούς και ονειρικούς.
Αντλώ έμπνευση από παντού. Από την καθημερινότητα, από μικρές και μεγάλες στιγμές συγκίνησης, από ανθρώπους που γνωρίζω καθημερινά και από ό,τι όμορφο βλέπω και γνωρίζω. Υποκειμενική η ομορφιά, αλλά, αυτή είναι όλη η μαγεία της τέχνης.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ 

Ονομάζομαι Κώστας Παπαγεωργόπουλος – Πάππας, γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Άργος Αργολίδας και είμαι 59 ετών. Τα τελευταία  τριάντα 
και πλέον χρόνια ζω και εργάζομαι στην Κύπρο.

Έχω σπουδάσει ζωγραφική στο Art School of Chicago στην Αμερική και στη σχολή ΑΚΤΟ γραφικές τέχνες, διακόσμηση, διαφήμιση και αρχιτεκτονικό σχέδιο. Επίσης έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια marketing κατά τη διάρκεια της εργασίας μου στην Κύπρο. Είμαι παντρεμένος και έχω δυο παιδιά. Εργάστηκα σε διαφημιστικές εταιρίες ως Art Director & Creative Director. Είμαι μέλος της παγκόσμιας ομοσπονδίας των Art and Creative Directors. Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών έκανα 16 ατομικές εκθέσεις σε Κύπρο και Ελλάδα και έλαβα μέρος σε αρκετές ομαδικές. Εγκαίνια των εκθέσεων μου έχουν τελέσει ο τέως πρόεδρος της Δημοκρατίας κος. Γιώργος Βασιλείου, ο πρόεδρος κος. Δημήτρης Χριστόφιας, ο κος Παπακώστας ο κος Αβέρωφ Νεοφύτου, ο κος Γιώργος Λιλίκας, ο κος Ιωνάς Νικολάου, οι Δήμαρχοι Άργους, Αγλαντζιάς και λοιποί.

Η ζωγραφική μου δουλειά έχει προβληθεί από όλα τα ΜΜΕ της Κύπρου και από τοπικά ΜΜΕ της Πελοποννήσου με πολύ καλές κριτικές. Είχα τη τιμή να έχω ιδιαίτερο αφιέρωμα σε πολιτιστικές εκπομπές του ΡΙΚ. Πίνακες μου βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές Πολιτικών, Δήμων, Εταιριών, Ιδιωτών σε Κύπρο Ελλάδα και σε άλλες άλλες χώρες του εξωτερικού.

Για πολλά χρόνια πίνακες μου έχουν διατεθεί στον φιλανθρωπικό έρανο του Ραδιομαραθωνίου που διοργάνωνε η τράπεζα κάθε χρόνο για άτομα με ειδικές ικανότητες.

Στους πίνακές μου προσπαθώ να αποτυπώσω το στιγμιαίο συναίσθημα της καθημερινότητας, μέσα από την αφαιρετική πλευρά της ζωής, Βοηθός μου σ’ αυτή την προσπάθεια είναι οι χρωματικές ενώσεις σε βαθμό υπερβολής που εκφράζουν παράλληλα το συναίσθημα της αντιφατικότητας του κόσμο μας. Το περίγραμμα είναι έντονο αλλά παρ’ όλα αυτά δημιουργεί την ποθητή κίνηση που κάνει το έργο να αποδρά από τον καμβά, χορευτικά.

No comments: