Saturday, May 1, 2010

Περί ομοφυλοφίλων και άλλων τινών

Ούτε η Νέα Υόρκη είναι αναχρονιστική κοινωνία επειδή απέρριψε τον γάμο ομοφυλοφίλων ούτε η Αλβανία και το Μεξικό θα εκσυγχρονιστούν επειδή θα τον επιτρέψουν και ούτε η Καλιφόρνια, που τον είχε και τον κατήργησε με δημοψήφισμα, έχει φασισμό.

Του  
Αντρέα Θεμιστοκλέους 
Βουλευτή 

1. Σύμφωνα με όλες τις διακηρύξεις, τις χάρτες και τις συμβάσεις των δικαιωμάτων του ανθρώπου η οικογένεια είναι η φυσική και θεμελιώδης μονάδα της κοινωνίας, αυτή συστήνεται μόνο μεταξύ αντρών και γυναικών με γάμο ή άλλους τρόπους ίδρυσης της. Το δικαίωμα γάμου, αναπαραγωγής ή υιοθεσίας και το δικαίωμα ίδρυσης οικογένειας διασφαλίζονται και ρυθμίζονται σύμφωνα με τις εθνικές νομοθεσίες.

2. Το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να αυτοπροσδιορίζεται σε σχέση με τον γενετήσιο προσανατολισμό του και να τον μεταβάλλει όσες φορές θέλει ή να τον εμπλουτίζει όπως αυτός θέλει, είναι αναφαίρετο. Η ιδιωτική και προσωπική ζωή κάθε ενήλικα ανθρώπου είναι ιερή και προστατεύεται με το Σύνταγμα και τους νόμους από αυθαίρετες επεμβάσεις, δυσμενείς διακρίσεις και ρατσιστικές συμπεριφορές.

3. Οι αδικίες ή τα λάθη της φύσης ή της ζωής και οι αμέτρητες σεξουαλικές παρεκκλίσεις ή οι διαστροφές δυστυχώς ούτε αίρονται ούτε διορθώνονται, ούτε με νόμους ούτε με ψηφίσματα και ούτε βεβαίως τ’ αφύσικά καθίστανται φυσικά και φυσιολογικά και ούτε οι εξαιρέσεις γίνονται κανόνες.

4. Αν είναι επιτρεπτή η ομοφυλοφιλία στη βάση ότι ο κάθε άνθρωπος μπορεί να επιλέξει ως ερωτικό του σύντροφο έναν του ίδιου φύλου, γιατί να μην είναι επιτρεπτή η επιλογή 3, 4 ή 5 να συμβιώνουν;

5. Μετά από την καλώς γενομένη αποποινικοποίηση της ομοφυλοφιλίας η ελεύθερη ένωση μεταξύ 2, 3, 4 ή 5 ενηλίκων προσώπων που έχουν σώας τας φρένας του ιδίου φύλου ή του ιδίου ή ακόμα και διαφορετικού γενετήσιου ή σεξουαλικού προσανατολισμού ανήκει αποκλειστικά και μόνο στη σφαίρα της ιδιωτικής και της προσωπικής ζωής και όταν είναι σ’ αυτό το πλαίσιο που εκδηλώνεται και η εκδήλωσή του δεν επηρεάζει ανηλίκους και ιδίως παιδιά, κανένας δεν δικαιούται να έχει παράπονο.

6. Το γεγονός ότι οι ομοφυλόφιλοι ανέκαθεν υπήρχαν σε κάθε κοινωνία και σε κάθε εποχή, σε κάποιο ποσοστό, τη μόνη υποχρέωση που γεννά στην ίδια την κοινωνία είναι αυτήν της ανοχής, της δια μέσου των νόμων διαφύλαξης του δικαιώματός τους για ιδιωτική και προσωπική ζωή και την προστασία τους στο υπόλοιπο φάσμα της ζωής και της δραστηριότητας τους από δυσμενείς διακρίσεις, ανισότητες και ρατσιστικές συμπεριφορές.

7. Όμως, από πότε καθιδρύουμε θεσμούς στη βάση ποσοστών; Γιατί για τα πολύ μεγαλύτερα ποσοστά των παντρεμένων αντρών και γυναικών από αυτά των ομοφυλοφίλων που διατηρούν ή δημιουργούν και δεύτερη παράλληλη σχέση, που πολλές φορές οδηγεί και σε τεκνοποίηση, δεν καθιερώσαμε νόμιμους θεσμούς; Γιατί δεν καθιερώσαμε τον γάμο μεταξύ ενός άντρα και πολλών γυναικών ή μίας γυναίκας και πολλών αντρών; Γιατί η πολυγαμία είναι παράνομη και απαγορεύεται;

8. Επειδή η μόνη έννοια ισότητας που έχει νόημα είναι η ισότητα απέναντι στους νόμους, η ίση μεταχείριση συνεπάγεται την εξάλειψη διακρίσεων που προκύπτουν από υπαρκτούς και όχι από ανύπαρκτους νόμους ή από τη σύγκριση των νόμων μίας χώρας με τους νόμους μίας άλλης.

9. Μία κοινωνία για να υπάρξει και να λειτουργεί, έστω υποφερτά, χρειάζεται θεσμούς και ένα ελάχιστο επίπεδο συλλογικής θεσμικής ηθικής που να έχουν τη διαρκή συναίνεση των μελών της και αν όχι την προσυπογραφή τής φύσης τουλάχιστον να μην είναι σε διαρκή και βίαιη σύγκρουση μαζί της. Μια κοινωνία που υποχρεώνεται να ναρκοθετήσει την ίδια τη συστατική της βάση και επιτρέπει τη ρυμούλκησή της από τα λάθη ή τις εξαιρέσεις της φύσης ή τα βίτσια των ανθρώπων είναι καταδικασμένη αργά ή γρήγορα να καταντήσει οργουελιανή .

10. Δεν υπάρχει καμιά, απολύτως καμία, και ούτε πρόκειται ποτέ να εκδοθεί ευρωπαϊκή οδηγία η οποία να υποχρεώνει τα κράτη μέλη της Ε.Ε να υιοθετήσουν για τους ομοφύλους ή ομοφυλοφίλους το σύμφωνο συμβίωσης ή τον γάμο.

11. Οδύρονται ορισμένοι γιατί η κοινωνία «δεν ωρίμασε ακόμα ώστε να επιδιώξει ή έστω ν’ αποδεκτεί ως θεσμό της τον γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων». Εγώ ισχυρίζομαι ακριβώς τ’ αντίθετο! Δηλαδή, ότι παρά τη γενική και βαθύτατη παρακμή μας, ευτυχώς που ακόμα η κοινωνία μας δεν θέλει να καταστήσει τον εν λόγω γάμο ως ένα από τους θεσμούς και τα πρότυπα της, πολιτικά, κοινωνικά και ηθικά νομιμοποιημένο, που εμμέσως θα θέτει υπό αμφισβήτηση τη φύση των ανθρώπων και υπό σύγχυση τις επιλογές τους.
 
12. Όσες και όσοι εισηγούνται ανευθύνως τον γάμο ή το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων για να έχουν δικαίωμα στ’ αποκτήματα, τα ταμεία πρόνοιας, την κληρονομιά, την κοινωνική ασφάλιση και τη σύνταξη θα πρέπει να πουν και τι αριθμό ατόμων αυτό θα διαλαμβάνει, πόσες και ποιες έννομες συνέπειες θα υπάρχουν και τι θα συμβαίνει στις περιπτώσεις εκείνες, όπου όταν ο ένας ή μια εκ των 2, 3, 4 ή 5 συμβιούντων είναι ο μοναδικός και νόμιμος κηδεμόνας ανηλίκων και αυτός ή αυτή αποδημήσει εις Κύριον ή εις Αλλάχ προτού τα ανήλικα ενηλικιωθούν. Ποιος ή ποια ή ποιοι ή ποιες θα κληρονομούν τον μακαρίτη ή τη μακαρίτισσα και προ παντός άλλου, σε ποιανού εκ των υπολοίπων 1, 2, 3 ή 4 τα χέρια θα παραδοθούν τ’ ανήλικα για να αναλάβουν τη φροντίδα, τη μέριμνα, τη διατροφή και την ανατροφή τους.

13. Οι ζηλωτές του συμφώνου ή του γάμου ομοφυλοφίλων αντιλαμβάνονται ότι μετά από τη νομική θεσμοθέτησή τού ενός ή του άλλου θα πρέπει να αναπροσαρμοστεί εκ βάθρων η νομική βάση των κοινωνικών και δημοσίων ηθών, της κοινωνικής και δημόσιας αιδούς;

14. Αν οι σεξουαλικές παρεκκλίσεις ή προτιμήσεις ήσαν αιτία ρατσιστικής αντιμετώπισης και άνισης μεταχείρισης, τότε αυτές γεννήθηκαν ή εξακολουθούν να υπάρχουν διότι δεν υιοθετήσαμε ακόμα τον γάμο ομοφυλοφίλων; Και πώς με το σύμφωνο συμβίωσης ή με τον γάμο αυτές θα εξαλειφθούν;

15. Κατανοούν όλες και όλοι αυτοί, ότι σε μια δημοκρατική κοινωνία η οργάνωση της, οι θεσμοί και τα δημόσια και κοινωνικά της ήθη και τέλος πάντων ο τρόπος της ζωής της είναι βαθύτατα ιδεολογικό, φιλοσοφικό και εξόχως πολιτικό ζήτημα και αναπόσπαστο μέρος της πολιτικής ιδεολογίας του κάθε πολίτη και ότι επ’ αυτού ουδέν δικαίωμα επιβολής έχουν;
Αντρέας Θεμιστοκλέους
Βουλευτής Λεμεσού

13 comments:

rose said...

πήγε να τα σάσει και τα ένα σhιιιιόνι!

♥√شـــذا ♥ روحــــي♥√ said...

Hi

Thank you my friend

I hope you excel

Regards

Anonymous said...

Κύριε Θεμιστοκλέους, η σίγουρα φιλότιμη και κουραστική σας διάθεση να δημιουργήσετε ένα ακαδημαϊκό βάρος στις απόψεις σας είναι απλά ατελέσφορη. Από αυτού του είδους τους έντεχνους και (με συγχωρείτε) εξαιρετικά υποκριτικούς πολιτικαντισμούς το μόνο που απουσιάζει είναι η αλήθεια.

Αλλά επειδή και εσείς όπως και πολλοί άλλοι μιλάτε για τον "λαό" (λες και ο λαός είναι ΕΝΑ πρόσωπο και όχι Πολίτες) θα σας πω ό,τι το μόνο που μένει από εσάς είναι ο αντίλαλος από τις φριχτές πρώτες δηλώσεις περί κτηνοβατών, παιδόφιλων, εγκληματιών κλπ. Εκεί "κύριε" Θεμιστοκλέους, μιλούσατε την αλήθεια. Τη δική σας αλήθεια. Μόνο που η δική σας αλήθεια, δεν είναι η μοναδική. Ούτε η δική μου είναι. Αλλά είναι εξ ίσου υπαρκτή.

Και μία ευνομούμενη Πολιτεία ΟΦΕΙΛΕΙ να παρέχει τα ΙΣΑ σε όλες τις Αλήθειες εφ όσον αυτές δεν περιορίζουν ή ενοχλούν τον διπλανό και τον άλλο.

Από εσας δεν θα μείνει τίποτα. Στις επόμενες Βουλευτικές θα φάτε πόρτα-αυτό είναι το βέβαιον και μετά θα σας ξεχάσουν όλοι.

Το έργο καλλιτεχνικό, επιστημονικό κλπ πολλών ομοφυλόφιλων ανθρώπων (από αυτούς που εξισώσατε με κτηνοβάτες και εγκληματίες) θα είναι εκεί και θα ζει διαχρονικα.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ. Και αυτό είναι που σας ενοχλεί.

Xwrikos said...

Εν απλο

Το κρατος πρεπει να καταργησει και τον πολιτικο γαμο.

Θεματα υοθεσιας δεν πρεπει εχουν σχεση με τον σεξουαλικο προσανατολισμο των ανθρωπων αλλα απο την ικανοτητα τους και την δυνατοτητα τους να αναγιωσουν κοπελουι.

Το κρατος να καθιερωσει νομικο πλαισιο για συμφωνιες συγκατικησης.

Ο καθενας να αφηνει/δινει την περιουσια του δικαιωματα συνταξεις του σε οποιους θελει πληρονοντας ακριβως του ιδιους φορους χωρις εξερεσεις για συζυγους τεκνα κλπ.

Ισονομια πετυχενεις με την απλοποιηση τζαι οχι με νεους επιπροσθετους νομους.

Xwrikos said...

Ακομα κατι

Η φυση δεν καμνει λαθη. Απλα σε καποιοι τοσον ψουμνισμενοι ενει που θεωρουν τοι εχουν το δικαιωμαν να αποφασισουν ποια εν τα λαθη της φυσης η/και ποια εν τα ορια της δηλαδη τι εν τα παραφυσην τζαι τι τα φυσιολογικα.


Εν ουλλα φυσιολογικα.


Με την λογικην του θεμιστοκλεους και του καθε θεμιστοκλεους καθε μειωψηφια στην φυση εν λαθος ή παραφυσην.

Disdaimona said...

Κύριε Θεμιστοκλέους,

το υπ΄αριθμό 8 επιχείρημα σας αποδεικνύει ότι ειστε ένας φασίστας που χρησιμοποιεί τη τάχα δημοκρατία για να κάθεται πάνω ο φασιστικος πισινός του καθενός ανενόχλητος!

το μυαλουδάκι σας δεν μπορεί να χωρέσει πως μέσα στα λάθη της φύσης μπορεί να είστε κι εσείς αλλά και ο καθένας που θέλει να παριστάνει τον ζαφτιέ των ανθρώπινων δικαιωμάτων!

epanastatis said...

μπραβο αντρεα καλα τα λες οι ανωμαλοι θα τοππουζιατουν ασχημα σε λιγο. αν η μασωνικη κυβερνηση περασει τον νομο για να καταστρεψουν την κυπρο οπως κανει και με το κυππριακο θα φυγει νυχτα.η ομοφυλοφιλια ειναι ενα αισχρο οργιο που εμφανιστηε σε απγανιστικες αρχαιες θρησκεις.υποστηριζεται κυριως απο μασονικου τυπου και ινδουιστικου τυπου αιρεσεις.ιδιως κανουν θραυση στην αριστερα αυτοι οι τυπου.αλλα εδω ειναι κυπρος οχι αμερικη.τελος η νεα ταξη θα αποτυχει.

Petros said...

Η Πολιτεία περιλαμβάνει την Αλληγορία του σπηλαίου, με την οποία ο Πλάτων εξηγεί τη Θεωρία των Ιδεών του.
Η αλληγορία του σπηλαίου είναι μια προσπάθεια τεκμηρίωσης της θέσης του φιλόσοφου ως βασιλιά στην Ιδεώδη Πολιτεία. Μια ομάδα ανθρώπων ζουν σε ένα σπήλαιο όλη τους τη ζωή, αλυσοδεμένοι σε έναν τοίχο, χωρίς να μπορούν να δουν την επιφάνεια ούτε να δουν πίσω τους, όπου βρίσκεται μια φλόγα, η οποία φωτίζει αντικείμενα που κινούνται και ρίχνει σκιές στα τοιχώματα του σπηλαίου. Οι φυλακισμένοι αρχίζουν να αποδίδουν αυτά τα σχήματα με όρους και έννοιες, ενώ πιστεύουν ότι οι σκιές αυτές είναι η πραγματικότητα.
Το ότι οι φυλακισμένοι, ωστόσο, μπορούν να δουν μόνο τις σκιές αυτές, δε σημαίνει ότι ο υπαρκτός κόσμος περιορίζεται μόνο μες στο σπήλαιο. Αν κάποιο καταφέρουν να λυθούν από τις αλυσίδες και βγουν από το σπήλαιο, θα τυφλωθούν από τη λάμψη του Ήλιου και θα επιστρέψουν πίσω. Αν, ωστόσο, συνηθίσουν το φως, θα δουν καθαρά τον Ήλιο, που συμβολίζει το Αγαθό, και θα καταλάβουν ότι όσα έβλεπαν μες στο σπήλαιο ήταν απλά αντίγραφα των αληθινών. Ίσως σκεφτούν να επιστρέψουν πίσω, λυπούμενοι τους φυλακισμένους συντρόφους τους. Πίσω, όμως, στο σπήλαιο, δε θα μπορούν να συνηθίσουν στο σκοτάδι, και, προσπαθώντας να διδάξουν στους υπόλοιπους την αλήθεια, ίσως δεχτούν το μίσος και την αντίδρασή τους. Ωστόσο, όσοι ελευθερώθηκαν, οι φιλόσοφοι, έχουν χρέος να επιστρέψουν πίσω και να διδάξουν και τους υπόλοιπους.
Συχνά, ο Ήλιος, που συμβολίζει το Αγαθό, ωθεί στην ερμηνεία του Μύθου του Σπηλαίου.
Ο κόσμος μέσα στο σπήλαιο εκφράζει την εμμονή στα "αισθητά πράγματα", όσων μπορούν οι άνθρωποι να αντιληφθούν με τις αισθήσεις τους, ενώ η άνοδος στον πραγματικό κόσμο και η όραση των αληθινών Ιδεών υπό το φως του Ήλιου οδηγούν στην εναρμόνιση των τριών τμημάτων της ψυχής και την ενδυνάμωση του λογιστικού.
(Γιατί αλυσοδεθήκατε αυτοβούλως κύριε Θεμιστοκλέους! )

Βάσσια said...

Δεν θα εισέλθω σε λεπτομέρειες, αλλά θα πω μόνο ότι, είτε εκούσια είτε ακούσια, το όλο κείμενο έχει λάθος αφετηρία και καταδικασμένη κατάληξη.

Petros said...

Μια χαρά παλικάρι είναι ο επαναστάτης, τα λέει όλα με το όνομα τους! Δείχνει την πραγματική απήχηση που έχουν οι δηλώσεις του εκάστοτε θεμιστοκλέους στα χαμηλά στρώματα της κοινωνίας και την επικινδυνότητα που διακατέχουν τέτοιες δηλώσεις στους απανταχού ομοφοβιστές. Παρόλα αυτά ο συνειρμός του με συναρπάζει. Τι σχέση θα μπορούσε να έχει ο μασονισμός, με την αριστερά, τον παγανισμό, τον ινδουισμό, την Αμερική, την Κύπρο κτλ; Τι άλλο φυσικά από την ομοφυλοφιλία. Παράλογο; Όχιιιιι δεν απαντάει, άρα λογικό! (άσε που μου βγήκαν τα μάτια έξω από την ορθογραφία, σε μασονικό σχολείο πήγαινε ο επαναστάτης!)

zeidoron said...

Αγαπητέ Φοίβο το θέμα της ομοφυλοφιλίας είναι οπωσδήποτε δύσκολο και σε καμία περίπτωση δεν εμπίπτει στη σφαίρα της πολιτικής και ειδικότερα στην κομματική τοιαύτη!
Δεν πιστεύω πως με αφορισμούς,νόμους,δεκάρικους και κλείσιμο των ματιών αυτομάτως έχουμε κοινωνία αγγέλων.
Επίσης δεν νοείται γάμος μεταξύ ομοφυλοφίλων(μη τρελαθούμε κιόλας).Αλλο πράγμα η σχέση ή συνύπαρξη.Από κει και πέρα όμως ο καθένας είναι ελεύθερος μέχρι κει που δεν καταπατάει την ελευθερία του διπλανού του και φυσικά δεν προκαλεί!
Καλό μήνα και καλά ξεμπερδέματα με το θέμα που επέλεξες!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))

politispittas said...

Το "Σύμφωνο Συμβίωσης" είναι μία Νομική Πράξη (και όχι γάμος με θρησκευτική έννοια) που εξασφαλίζει τα αυτονόητα προς τους Πολίτες.

Όλα τα άλλα συνιστούν πλεονάζουσα ηθικολογία και όχι Ηθική.

Η δε Πολιτεία, δεν ακολουθεί την "κοινή γνώμη" και τις προκαταλήψεις της, ακόμα και αν πλειοψηφούν, ειδικά σε ζητήματα που έχουν να κάνουν με θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα.

Αντίθετα, σε αυτές τις περιπτώσεις η Πολιτεία οφείλει να είναι βήματα μπροστά και έλκει παιδαγωγικά την Κοινωνία μαζί της, διευκολύνοντάς την να απαλλαχθεί από τις όποιες προκαταλήψεις.

Τα πολλά λόγια, είναι φτώχεια, ειδικά σε ζητήματα που δεν είναι "πολιτικά" αλλά αφορούν στο αν έχουμε ή δεν έχουμε ορθολογική αντίληψη της πραγματικότητας.