Thursday, March 3, 2022

Τα 10 SOS για μια καλύτερη ζωή, της Γιώτας Ροζάνα

Το πρώτο βιβλίο της Γιώτας Ροζάνα με τίτλο “Τα 10 SOS για μια καλύτερη ζωή”.
Πρόκειται για ένα βιβλίο-οδηγό αποκλειστικά για γυναίκες, μέσα από το οποίο η Γιώτα μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά που θα σε φέρουν στο να ζεις μια ζωή γεμάτη χαρά και ευδαιμονία.

Πεταλούδα

Ένα σύμβολο αναγέννησης, ευτυχίας και χαράς. Μια ύπαρξη που αλλάζει τόσο πολύ μετά τη γέννησή της. Ιδιαίτερη, όμορφη, αιθέρια και ελεύθερη. Τόσο αξιοθαύμαστη. Χρειάζεται χρόνο και αγώνα για να μεταμορφωθεί από κάμπια σε πεταλούδα, όμως αξίζει πραγματικά.

Κι εμείς οι γυναίκες είμαστε πλάσματα με απίστευτη δύναμη και μοναδική δυναμική. Μπορούμε να μεταμορφωνόμαστε και να ξεδιπλώνουμε τα πανέμορφα φτερά μας. Η παρουσία μας είναι γεμάτη φως και χρώματα.

Με τους πολλαπλούς, δύσκολους ρόλους μας, τις απαιτήσεις της καθημερινότητας και τη μονοτονία της ρουτίνας ξεχνάμε πολλές φορές τα γνωστά, τα ευνόητα και απλά. Χρειαζόμαστε μία υπενθύμιση, μία παρακίνηση. Αυτό ακριβώς σκοπεύω να κάνουν «Τα 10 SOS για μια καλύτερη ζωή».

Διάβασέ τα. Κράτησε ό,τι σου αρέσει και ό,τι σε βοηθάει. Υιοθέτησε κι εφάρμοσέ τα. Μπορείς! Κοίταξε εκεί. Μία πεταλούδα σου γνέφει να την ακολουθήσεις… γιατί σου αξίζει να φτάσεις όπου ονειρεύεσαι και αγαπάς.

Μην αργείς!
Από την παρουσίαση του βιβλίου της Γιώτας Ροζάνα στη Λευκωσία.
Η αγάπη της Γιώτας Ροζάνας  Facebook για έκφραση και δημιουργία παραμόνευε επί χρόνια κλεισμένη σε μια γωνιά της καρδιάς της. Κάποια στιγμή, μια μικρή φλόγα άρχισε να ζεσταίνει και να φωτίζει την ιδέα της δημιουργίας ενός δικού της κόσμου!

Γεννήθηκε στη Λιβαδειά Βοιωτίας, όπου μεγάλωσε και τελείωσε το σχολείο. Σπούδασε Ιατρική και μετά από 12 ολόκληρα χρόνια σπουδών και ειδίκευσης, ξεκίνησε την καριέρα της ως Πνευμονολόγος, αρχικά στην πατρίδα της και στη συνέχεια στη Λευκωσία, όπου ζει από το 2011 με τον σύζυγο και την μονάκριβη τους κόρη.

Ποτέ δεν έκρυψε την καλλιτεχνική της φλέβα. Λάτρης του μπαλέτου, της κλασσικής μουσικής και της δημιουργίας, που αρχικά εξέφρασε μέσα από το χειροποίητο κόσμημα, δεν μπόρεσε να μείνει εγκλωβισμένη στην ιατρική της ιδιότητα.
Η αγάπη της για έκφραση και δημιουργία παραμόνευε επί χρόνια κλεισμένη σε μια γωνιά της καρδιάς της. Κάποια στιγμή, μια μικρή φλόγα άρχισε να ζεσταίνει και να φωτίζει την ιδέα της δημιουργίας ενός δικού της κόσμου! Του Angelsworld www.angelsworld.com.cy του Μπλοκ που δημιούργησε με μεράκι και πάθος.
Η συγγραφέας μας μιλά για τον εαυτό της:

Ήρθε η στιγμή να συστηθούμε!

Είμαι η Γιώτα και είμαι… όσο νιώθω! Προέρχομαι από την ηρωική Λιβαδειά Βοιωτίας (εκείνη με τα σαράντα παλικάρια). Λατρεύω την κόρη μου, τη σοκολάτα και το μπαλέτο. Μου αρέσει επίσης να δημιουργώ και να εκφράζομαι. Δεν μπορώ να υποκρίνομαι. Δε μου αρέσει να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου και να με εκμεταλλεύονται. Μπορώ να δώσω και την ψυχή μου στους ανθρώπους που με εκτιμούν και εκτιμώ. Έχω λίγους και εκλεκτούς φίλους που πολλές φορές ανέχονται τη γκρίνια και τις ανασφάλειες μου και υποψιάζομαι ότι με αγαπούν όσο κι εγώ.

Με τη δουλειά μου έχουμε μια σχέση πάθους. Θα καταλάβετε εν καιρώ. Έχω σπουδάσει ιατρική και είμαι Πνευμονολόγος. Είναι σπουδαίο να ασχολείσαι και να υπηρετείς τον άνθρωπο, από οποιοδήποτε μετερίζι! Από το 2018, στο AngelsWorld, σας παρουσιάζω τις ιστορίες μου και πολλά άλλα ενδιαφέροντα για τη γυναίκα, χρησιμοποιώντας τρία υλικά: Εμπειρίες, Συναισθήματα και Αλήθειες! Αποφάσισα να τις μοιραστώ μαζί σας επειδή πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω πολλά που εδώ και καιρό αναζητούσαν διέξοδο από το μυαλό και την καρδιά μου.

Πρόσφατα πραγματοποίησα ένα ακόμη όνειρό μου, ένα βιβλίο αποκλειστικά για γυναίκες, με τίτλο «Τα 10 SOS για μια καλύτερη ζωή», από τις «Εκδόσεις Ευγνώμων». Πρόκειται για έναν συνοδοιπόρο, έναν οδηγό, γεμάτο ιδέες, προτάσεις, λύσεις και τρόπους για να σκεφτούμε και να αντιμετωπίσουμε διάφορα καίρια ζητήματα, που πιθανόν να μας απασχολούν. Με στόχο πάντα μια καλύτερη ζωή, το βιβλίο στοχεύει να θυμίζει σε όλες μας ότι: «Τα φτερά είναι για να πετάμε».

Σε αυτό το ταξίδι προσδοκώ και ευελπιστώ να γνωριζόμαστε καλύτερα και να γινόμαστε όλο και περισσότεροι σε αυτή την παρέα. Το τραγούδι της Κατερίνας Κούκα ῞Δεν υπάρχουν άγγελοι σου λέω῞ είναι απαγορευμένο εδώ, στο AngelsWorld, διότι οι άγγελοι υπάρχουν και θα σας το αποδεικνύω με κάθε ευκαιρία.

Το παθαίνω συχνά. Νομίζω δεν είμαι η μόνη. Υπάρχουν κι άλλοι ρομαντικοί ή απλά φιλόδοξοι ή πιο απλά διψασμένοι. Είμαστε όλοι τρελοί. Η μάλλον τρελαμένοι, με την καλή έννοια. Τους ανακαλύπτω σιγά σιγά. Προσπαθώ να κάνω εσάς τους γνωστικούς ή λιγότερο τρελούς, να μοιραστείτε το πάθος μου. Να διαβάσετε τις σκέψεις μου. Πολύ απλά. Να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσα από τα κείμενα μου. Να ταυτιστείτε και να προβληματιστείτε, αν σας κάνει κέφι.

Ανοίγω λοιπόν κάθε μέρα την πόρτα της καρδιάς και του μυαλού μου και σας προσκαλώ. Ναι! Καλά ακούσατε! Είστε οι επίσημοι προσκεκλημένοι μου! Σας περιμένω στον κόσμο μου. Σε έναν κόσμο που μπορεί να μη μοιράζομαι πλέον με τις πολύ καλές και αγαπημένες μου φίλες και συνοδοιπόρους Έλβα και Νάνα, αλλά ξέρω ότι είναι πάντα δίπλα μου. Σε έναν κόσμο που θέλω να μοιραστώ με όποιον θεωρεί ότι αξίζει να περάσει το κατώφλι του. Το Angelsworld είναι γεμάτο από την αλήθεια, τη γνώση, την εμπειρία, τα καρδιοχτύπια, την τρέλα και την αγάπη μου. Καλώς να ορίσετε λοιπόν!
Το βιβλίο της συγγραφέως «Τα 10 SOS για μια καλύτερη ζωή», πραγματεύεται καθημερινά ζητήματα για τα οποία μπορεί μια γυναίκα (ή και κάποιος άντρας) να χρειάζεται ιδέες, τρόπους ή λύσεις. Είναι ένας οδηγός, ένα στήριγμα για οποίον το έχει ανάγκη. Σαν ένας συνοδοιπόρος, ένας έμπιστος σύμβουλος. Σκοπός του βιβλίου είναι να υπενθυμίσει, να ενεργοποιήσει και να κινητοποιήσει, να το εμπιστευτεί, το διαβάσει, το αγκαλιάσει και πιστέψει ότι θα βοηθηθεί εφαρμόζοντας όσα της ταιριάζουν από όσα προτείνει.

Το βιβλίο της Γιώτα Ροζάνα μπορείτε να το βρείτε στο eshop του angelsworld στην ιστοσελίδα των εκδόσεων “Ευγνώμων” , στη Λευκωσία στο Σολώνειο βιβλιοπωλείο , στο βιβλιοπωλείο Πάργα και στο Paperworks Philippides, στο βιβλιοπωλείο “Βενέλιο” στη Λεμεσό, στο βιβλιοπωλείο “D.E.S. Bookworld” στο Παραλίμνι, στο βιβλιοπωλείο Σύγχρονη έκφραση, στο tsigaridas.gr και στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας κατόπιν παραγγελίας σε όλη την Ελλάδα.
Η Γιώτα Ροζάνα μαζί με τον σύζυγό της, Θανάση Πέτρου και η κόρη τους, Νίκη.  

No comments: