Friday, October 4, 2024

Λίνα Μπαντέκα

Λίνα Μπαντέκα
(φίλη & συνεργάτης του Συνδέσμου Συγγραφέων & Δημοσιογράφων Τουρισμού)

Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που δύο φωτογραφίες μου θα εκτεθούν στην μεγάλη γιορτή της φωτογραφίας, στην PhotoVision Art, στο Ζάππειο Μέγαρο, από 11-13 Οκτωβρίου 2024.

Με την φωτογραφία μου “Πορτρέτο κοριτσιού της φυλής Dhaneta Jat στην Ινδία” συμμετέχω στην ΦΩΤΟgalleries, την μεγάλη ομαδική έκθεση 137 φωτογράφων Αναγνωστών του περιοδικού ΦΩΤΟγράφος

Η φωτογραφία μου “Colors and Fragrances of the World” (Χρώματα κι Αρώματα του Κόσμου), επιλέχθηκε και θα συμμετέχει στην έκθεση των 95 καλύτερων φωτογραφιών (27 Ελλήνων) του διαγωνισμού “Colorful World” των διεθνών βραβείων Great Photo Awards. Ο διαγωνισμός είχε 822 συμμετοχές από 65 χώρες απ΄ όλο τον κόσμο, μεταφέροντας ένα μήνυμα πολυφωνίας, διαφορετικών προσεγγίσεων, στιλ και τεχνοτροπιών στις πέντε επιμέρους κατηγορίες Landscape, Street, Still Life, Nature and Wildlife και Creative. Η επίσημη ανακοίνωση των νικητών και διακριθέντων στον διαγωνισμό θα γίνει κατά την διάρκεια της Photovision Art.

Θα μας τιμήσετε με την παρουσία σας! Θα είμαι εκεί και τις τρεις ημέρες και θα χαρώ να συναντηθούμε και να απολαύσουμε μαζί τα έργα τόσων καταξιωμένων φωτογράφων, από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο!

https://photovision.gr/.../photogalleries-photovision-art/

https://photovision.gr/.../great-photo-awards.../

@ακόλουθοι hightlight
Πριν από ένα χρόνο ξεκίνησα άλλο ένα ταξίδι στον μαγικό κόσμο της φωτογραφίας, κυρίως για να μεταφέρω όσους περισσότερους ανθρώπους στον Κόσμο, μέσα από τις φωτογραφίες μου. Έτσι ξεκίνησα το στήσιμο ενός νέου website, του linabadeka.com με φωτογραφίες μου κυρίως από τα ταξίδια μου ανά τον κόσμο από το 2009 έως σήμερα, με διαφορετικό περιεχόμενο από το whereislina.com. Σας το παρουσιάζω με την δέσμευση -παρά τον χρόνο και την πολύ δουλειά που απαιτείται- να το εμπλουτίζω συνεχώς με εικόνες από τα ταξίδια μου περασμένα και μελλοντικά, αλλά και portfolios που εκπονώ στην Ελλάδα.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Νάσο, το μικρό μου “αδελφάκι “, για το στήσιμο του website και το συνεχές ενδιαφέρον και υποστήριξη, αλλά και την αγαπημένη φίλη πλέον, καθηγήτρια μου στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Maria Polychroniadi για τις συμβουλές της αλλά και για τις γνώσεις που αποκόμισα κατά την διάρκεια του μαθήματος “Διαδραστικά Πολυμέσα” και με βοήθησαν στην κατανόηση και την διάρθρωση του website. Τους ζητώ συγνώμη αν τους παράκουσα και δεν ακολούθησα κάποιες συμβουλές τους, αιτία το ανήσυχο και ατίθασο του χαρακτήρα μου και η πολύ δουλειά. Τις αποδέχομαι και σταδιακά θα αποκαταστήσω τις κάποιες ανορθοδοξίες μου, εκτός κανόνων, στο website!

Εύχομαι και ευελπιστώ να το απολαύσετε και να ταξιδεύσετε στον Κόσμο, μέσα από την ματιά μου, όπως καταγράφεται στις εικόνες μου!
https://www.linabadeka.com/
Lina Badeka Facebook

No comments: