Saturday, July 23, 2016

Μια προσευχή για Σένα

Γράφει η Βίκυ Τσίγγα
Κύριε, Υιέ του Θεού, 

Δίδαξε με με εκείνη την Αγάπη που υπερβαίνει το εγώ.

Δείξε μου να πορεύομαι κατά το Άγιο Θέλημα Σου.

Κάνε με άξιο τέκνο του Λόγου Σου και της Ευσπλαχνίας Σου.

Δώσε μου τη δύναμη να συγχωρήσω όσους με πίκραναν.

Διδάσκαλε μου, Πατέρα μου,

Κλείσε με σφιχτά στη Λυτρωτική Σου Αγκαλιά ,

Στην Ιερή Σου Καρδιά , επιθυμώ να ζω παντοτινά.

Χωρίς την Αγάπη Σου, είμαι ένα τίποτα.

Όταν έχω Εσένα,

μπορώ να Ελπίζω και να ζω Ειρηνικά.

Εσύ με Ξανά- Δέχτηκες και μου πρόσφερες τον πιο Ιερό Σκοπό,

Να δοξάζω και να υμνώ το Άγιο Όνομα Σου.

Λατρεμένε μου ,

μέσα από Εσένα βλέπω ανεπανάληπτα τον κόσμο.

Μείνε αιώνια δίπλα μου Κύριε ,

γιατί Εσύ μου έμαθες να περπατώ.

Άρχοντα της ψυχής μου,

η Αλήθεια Σου και το Φως Σου ,

να θεραπεύει κάθε ψυχή πονεμένη και πληγωμένη από το σκοτάδι.

Για Σένα και με Σένα ,

μπορώ να προσφέρω την Ευωδιά Σου,

Το Άγιο Άρωμα Σου,

γιατί Εσύ δεν με απαρνήθηκες ποτέ.

Καθοδηγητή μου ,

μάθε με να Σ αγαπώ απέραντα.

Είθε να ναι Ευλογημένο το Όνομα Σου,

νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.

Κύριε μου ,Φως μου Άγιο,

Σ αγαπώ!

Αμήν!

Βίκυ Τσίγγα

No comments: