Friday, January 8, 2021

Στιγμές αποτυπωμένες σε στίχο

Ποίησης βήμα
Αγαπητοί μου φίλοι,
Μετά από αρκετή σκέψη και κάνοντας μια νέα αρχή με το νέο χρόνο, έχω δημιουργήσει την ομάδα (group) με το όνομα «Στιγμές αποτυπωμένες σε στίχο» στο facebook: https://www.facebook.com/groups/700458847249868

Σκοπός της ενέργειας αυτής είναι η δημιουργία ενός νέου χώρου έκφρασης και επικοινωνίας, μέσω του λόγου, της ποίησης, του στίχου, της σάτιρας κ.τλ.

Έτσι, ελαφρύνεται και ο «τοίχος» μου από τις αναρτήσεις που αφορούν ποιήματα/τραγούδια τα οποία θα είναι τώρα συγκεντρωμένα στην πιο πάνω ομάδα.
 


Θα χαρώ πολύ να ακολουθήσετε αυτή τη νέα πρωτοβουλία, συνεχίζοντας και διευρύνοντας την αμφίδρομη και διαδραστική επικοινωνία και επαφή μας.
Έχω ήδη προβεί στις πρώτες μου δύο αναρτήσεις στο κατράν της νέας ομάδας!
Κοπιάστε και καλώς να ορίσετε! 
Φιλικά 
Κυριάκος Ιορδάνου

No comments: