Wednesday, October 4, 2017

"Το Δάκρυ της Ψυχής", ποιητική συλλογή, Πέτρου Πετρίδη

Παρουσίαση Ποιητικής Συλλογής Πέτρου Πετρίδη
Σας προσκαλώ με πολλή αγάπη!

Φίλες και φίλοι,
Με χαρά σας προσκαλώ στην παρουσίαση της ποιητικής μου συλλογής
«ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ», που διοργανώνουν ο Δήμος Καραβά και οι Εκδόσεις «Εν Τύποις», την ερχόμενη Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017, στις 7:30μ.μ. στον Πολυχώρο «Εν Τύποις», Χιλής 26 και Λάμπρου Πορφύρα
(πίσω από το Γυμνάσιο Παλλουριώτισσας)
Την παρουσίαση θα κάνει η αδελφική μου φίλη Ξένια Τσολάκη Μεταξά, ποιήματα θα διαβάσει η Χριστίνα μας η Μεταξά, η οποία και θα ερμηνεύσει τη δική της σύνθεση με τίτλο «Μανά», η καλή μου φίλη Μαρία Θεοφάνους, θα διαβάσει το βιογραφικό μου ενώ ο εκλεκτός φίλος Μιχάλης Χατζημιχαήλ θα ερμηνεύσει αγαπημένα κυπριακά παραδοσιακά τραγούδια.
Στον Ίδιο Χώρο θα υπάρχει έκθεση φωτογραφίας του αείμνηστου πατέρα μου των δεκαετιών 1950-60, και δική μου.
Θα σας περιμένω με πολλή αγάπη!!

No comments: