Sunday, December 9, 2012

Η Κρίση Θέλει Κρίση – 24 Απλές ιδέες πώς να ξεχωρίσεις

Παρουσιάστηκε στην Ελληνική Τράπεζα
Το βιβλίο του 
Μιχάλη Βιράρτη
«Η Κρίση θέλει Κρίση – 24 Απλές ιδέες πώς να ξεχωρίσεις»


Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου, η παρουσίαση του νέου βιβλίου του Μιχάλη Ρ. Βιράρτη «Η Κρίση θέλει Κρίση – 24 απλές ιδέες πώς να ξεχωρίσεις».  

Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στα Κεντρικά Γραφεία της  Ελληνικής Τράπεζας και το βιβλίο παρουσιάστηκε από τον πρώην Υπουργός Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και νυν Ανώτατο Εκτελεστικό Διευθυντή του Ομίλου της Ελληνικής Τράπεζας, κ. Μάκη Κεραυνό.
 
Κατά την παρουσίαση του βιβλίου, ο κ. Κεραυνός μεταξύ άλλων ανέφερε «Ο Μιχάλης Βιράρτη, ως ένας άνθρωπος πρακτικός και με θετική σκέψη, με απλή και κατανοητή γλώσσα, αξιολογεί την κατάσταση και διατυπώνει πρακτικές εμπεριστατωμένες απόψεις και νουθεσίες για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης πάνω στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων και των επιχειρήσεων. Επικεντρώνεται δηλαδή στο Μικροοικονομικό επίπεδο, που αφορά την καθημερινή ζωή όλων μας, είτε ως οικονομούντα άτομα ή νοικοκυριά είτε ως επιχειρήσεις». Όπως εξήγησε ο κ. Κεραυνός «Στον κόσμο των επιχειρήσεων αλλά και στη ζωή μας γενικότερα, ότι σκέφτεσαι είσαι. Εάν θέλεις να αλλάξεις τα ‘‘αποτελέσματα’’ της ζωής σου, τότε άρχισε αλλάζοντας τις σκέψεις σου, από αρνητικές σε θετικές και από θετικές σε ακόμα πιο θετικές. Αυτό πιστεύω είναι το πιο σημαντικό μήνυμα που μας μεταδίδει ο Μιχάλης Βιράρτη. Το βιβλίο του αποτελείται από 24 μικρές ξεχωριστές ιστορίες ή περικοπές, όπου ο αναγνώστης έχει να πάρει κάτι ουσιαστικό από την κάθε μια ιστορία. Είναι γι’ αυτό που χαρακτηρίζω το βιβλίο ως πολύτιμο, γιατί είναι επί της ουσίας, πρακτικό και ευφάνταστο». 
 
Ο Μιχάλης Ρ. Βιράρτη Facebook  ήταν σύντομος αλλά πολύ περιεκτικός και χαρακτηριστικά είπε ότι η ορολογία που επιλέγουμε να δώσουμε σε μία κατάσταση που ερχόμαστε αντιμέτωποι, είναι αυτή που θα καθορίσει τον βαθμό έντασης των ενεργειών μας για αντιμετώπιση της κατάστασης αυτής. Θα ήταν έτσι σοφό να αναφερόμαστε στην υπάρχουσα οικονομική κατάσταση σαν μια 'σοβαρή οικονομική στενότητα' και όχι σαν 'οικονομική κρίση' με εμφανή έμφαση στη λέξη 'κρίση'! 

Ο συγγραφέας, που κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ήταν ιδιαίτερα εμψυχωτικός και διασκεδαστικός, ανάφερε ότι για να αντεπεξέλθουμε από αυτή τη σοβαρή οικονομική στενότητα τόσο οι εταιρείες όσο και τα άτομα πού τις απαρτίζουν πρέπει να διαφοροποιηθούν. Σε ατομικό επίπεδο ανέφερε τους τρεις (3) του πυλώνες που είναι διαφοροποίηση στην πρώτη επαφή, στην άξια που προσδίδεις και στις σχέσεις που δημιουργείς καθώς εξυπηρετείς τον πιο ενημερωμένο πελάτη όλων των εποχών στο πιο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Σε εταιρικό επίπεδο η διαφοροποίηση πρέπει να έρθει στην άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη και στην ενδυνάμωση της κουλτούρας της κάθε εταιρείας με έμφαση στην εμψύχωση του ανθρώπινου δυναμικού μιας και το ηθικό τους πλείστους εργαζόμενους δεν κυμαίνεται πλέον στα επίπεδα του ακμαιότατου! 
Στην εκδήλωση/παρουσίαση του βιβλίου, η οποία ήταν ανοιχτή για το ευρύ κοινό, παρέστησαν βουλευτές, ακαδημαϊκοί, επιχειρηματικοί και οικονομικοί παράγοντες, εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε., πελάτες, συνεργάτες και στελέχη της Ελληνικής Τράπεζας.

No comments: