Wednesday, September 14, 2011

Αννίτα Γεωργίου, Ζωγράφος


  Αννίτα Γεωργίου
 
 
Η Αννίτα Γεωργίου κατάγεται από τη Λευκωσία όπου ζει με την οικογένεια της.
 
Άνθρωπος ευαίσθητος γεμάτη προβληματισμούς και αναζητήσεις, βρίσκει καταφύγιο στη μεγάλη της αγάπη τη ζωγραφική.
Για την ακρίβεια έρωτα, όπως η ίδια ομολογεί. Έναν έρωτα μεγάλο που υπηρετεί ως αυτοδίδακτη με λαμπρά αποτελέσματα.
Η Αννίτα ανέπτυξε μια δική της τεχνική, όπως κάθε καλλιτέχνης.
Χρησιμοποιεί πολλά και έντονα χρώματα με αρμονία.

Επίκεντρο πάντα του έργου της, ο άνθρωπος και ότι έχει σχέση με τη ζωή.
Χαρισματική και αποτελεσματική, αποτυπώνει όσο μπορεί πιο πιστά στις ωραίες πινελιές της τα πλούσια συναισθήματα της και τον εσώτερο κόσμο της.
Οι ζωγραφιές της έχουν κίνηση και αφήνουν τον θεατή να ταξιδέψει μέσα από τις αλληγορίες και τα μηνύματα που προβάλλει.
 
Ναυάγιο
   
 Ερωτικό σύμπλεγμα
 Εξάρτηση
 
 Ανασφάλεια
 Η Εύα και ο όφις
 Αναζήτηση
Μετουσίωση
 Αχιλλέας
 Η ωραία Ελένη
 Αμαζόνα και μονόκερως
 Θεά Άρτεμις
 
 
 Το βλέμμα της Σαλώμης
Μίνι συνέντευξη
-Γιατί ζωγραφίζεις;
-Το έχω ανάγκη...

- Τι εκφράζεις με τα έργα σου;
-Αυτό που βιώνω ....που βλέπω με τα δικά μου μάτια.

- Ποιοι αποτελούν πρότυπα για σένα (στη ζωγραφική);  Ποιους ζωγράφους εκτιμάς;
-Όλοι οι ζωγράφοι μ’ αρέσουν... Ο καθένας είναι μοναδικός...

-Τι σημαίνει για σένα ζωγραφική;
-Έρωτας.

-Ποια είναι η μεγάλη σου φιλοδοξία στη ζωγραφική;
-Να αγαπούν τα έργα μου.

-Ποιον και γιατί θεωρείς τον αγαπημένο σου πίνακα;
-Είναι όλοι τους παιδιά μου...
 
-Έχεις τίτλους στα έργα σου;
-Έχω στους περισσότερους

-Ποια είναι η κύρια θεματολογία σου και γιατί;
- Οι περισσότεροι πίνακές μου είναι ανθρωποκεντρικοί μέχρι τώρα... Δεν ξέρω αργότερα τι θα γίνει…

No comments: